Post by compcirhelpkalfja on Mar 9, 2022 4:13:45 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Guilty Parade [Mystery visual novel] ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Guilty Parade [Mystery visual novel] IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktivera adminpanelen ▞▞▞
▞▞▞ Guilty Parade [Mystery visual novel] 2022 version ▞▞▞
Mycket bra spel!!!Jag njöt verkligen, men jag hoppas att ni kommer att fortsätta jobba på det, jag sa detta för att många slutar när de har något bra som detta. Men hur som helst förtjänar det här spelet mer än 5 stjärnor. PS Jag har inga problem med att krascha! !
jag älskar det här spelet....jag har redan slutfört Ep1. men när det sägs att jag måste köpa del 2.....jag kan inte... jag har inga pengar 😭 ...
Helt fantastisk handling, karaktärerna är alla unika och valen är så spända men roliga på samma gång. Jag önskar verkligen att det fanns ett sätt att fortsätta till avsnitt 2 utan att betala, men jag rekommenderar det här spelet till 100 %! Jag har aldrig hittat ett liknande spel.
История интересная. Но повторно игра не запускается. Сколько прошел за один раз, если вышел, то нужно переустанавливать
Ärligt talat älskade jag spelet jag önskade bara att jag hade pengar att köpa avsnitt eftersom jag fortfarande är ett barn😭 men om jag hade pengar skulle jag definitivt köpa ep 2 och 3 eller mer men historien är riktigt bra och jag bara skrattar🤣👌 fortsätt i alla fall det goda arbetet!😊👌👏🙏👋
Guilty Parade [Mystery visual novel] Adventure ubf
Guilty Parade [Mystery visual novel] Pakikipagsapalaran tsi
Spelet är helt fantastiskt!!!! Konsten och grafiken var på topp och handlingen kändes realistisk. Var och en av karaktärerna hade sina egna egenheter och unika. Däremot skulle jag ha gillat om det fanns lite heads up om att betala för resten av spelet.
Spelets historia och allt är väldigt intressant, men så fort jag kom till delen när Nemo gjorde plankor började spelet släpa riktigt illa, det kraschade hela min telefon och jag tappade alla framsteg, jag gillar spelet men jag orolig att jag kommer att förlora alla framsteg igen så fort jag kom till träningslägret, eftersom jag tillbringade mycket tid för att komma dit.
Jag har aldrig varit så fast i ett spel förut. Det här är en 10/10 och karaktärerna är vackert välgjorda!! Jag längtar verkligen efter mer.
Kapitel 2 bör vara gratis
Bra men fortsätter att krossa som en galning
Varför behöver detta internet laddas och spelas? Finns det ett offlinealternativ? *Redigera* Det måste vara online innan du spelar, annars skulle jag bara ha fastnat på laddningsskärmen.
Guilty Parade [Mystery visual novel] Dobrodružné pgx
Bra
Berättelsen och karaktärerna är väldigt intressanta, kanske skiftet mellan två olika personer fick mig att känna mig förvirrad men det var ändå bra och jag förstod lite vad som hände. Hur som helst, det är synd att jag inte har råd med det andra kapitlet, kanske du kan prova något som vissa andra spel gör, där vissa val är premium istället för att få oss att betala pengar för kapitlet? Det är min åsikt men överlag verkar spelet vara bra så här långt.
Jag är ledsen för att jag bara betygsatte 3 stjärnor men... Det här spelet kraschade först efter att jag spelat i mer än en timme (det kraschade på den del där Nemo skulle göra plankor) och sedan dess... Spelet är stillastående vid laddningsskärmen. Jag hoppas att du fixar detta snart.
Det här är en av de bästa visuella romanerna jag har spelat. Jag älskar verkligen hur unika alla karaktärer är och handlingen är ganska intressant!
Det laddas inte bara fast. Laddar... på skärmen
Игра ооочень понравилась, но к сожалению вернусь к ней позже, когда смогу купить 2 и 3 главы, либо когда они станут бесплатными .. Конечно очень грустно бросать такой шедевр, но пока-что я не имею возможности купить эти две главы, но даже так игра мне понравилась, она отличается от всех визуальных новелл в которые я играла
Jag älskar spelet!! Jag vill fråga om jag bara kunde köpa avsnitt 3 och spela därifrån... för jag har redan köpt de två första avsnitten på pc? Tack så mycket ^_^
Bra spel förbi avsnitt 1, förresten med crashibg-problemet. tricket jag använde för att inte börja om och om igen i introt är att spara dina framsteg med hjälp av pilen nedåt under dialogrutan. Så när du kraschar kan du bara öppna spelet och trycka på load bredvid (nya spelet) på vänster sida.
Fastnade vid att öppna laddningsskärmen på min Moto g40 fusion android 11.
Bästa spelet någonsin! Jättebra grafik! Underbar berättelse! Och superkul!
спасибо матери что родила меня но хотелось бы обратно потому что я прошла 3 эпизод и сердце не выдерживает таких ахуенезов помогите дедукция развита збс а таких поворотов событий все равно не ожидал нах / й никто мне плохо игра шикарная 11/10
Spelet är enkelt bra! Berättelsen är intressant och varje karaktär har sina egna distinkta personligheter och egenskaper, det kommer att vara svårt att blanda ihop dem och jag njuter av mysteriet kring det och det väcker frågor som vilka är vi? Vad hände med oss? Och mer men jag tänker inte spoila innehållet. De olika POV är också intressanta och jag är intresserad av att se hur det hänger ihop med vår huvudhistoria. EP2 värt köpet, endast klagomål (nämns av en annan) ingen autospara
Live Football Scores - Soccer Center Sport zteh
bra spel förutom att jag är pank och har inte råd med de andra avsnitten lol
Snälla gör kapitlen fria, vi är pank asf. Allt annat är muah. 0
Helt fantastiskt berättande. Jag är besatt av manusskrivande men en av mina brister är beskrivande skrivande. Det här spelet har hjälpt mig att bli en bättre författare och är helt beroendeframkallande. Skrivandet och oförutsägbarheten i den är fantastisk. När jag når det andra avsnittet har jag en uppfattning om vad som händer men jag kan fortfarande inte vänta på att se vändningarna som följer. Bästa storyn jag läst på evigheter. Jag såg också att avsnitt 3 är på Steam nästa vecka så förhoppningsvis betyder det att det är här samtidigt?
OMGM DET HÄR ÄR FANTASTISK NGL MEN JAG HAR INTE RÅD MED DE ANDRA KAPITEL/EPISODERNA ATT DET FÖRTJÄNAR DET PRIS! (förlåt caps lmao)
Bro Yakov är min favorit.
Fast på laddningsskärmen
Älskar det. DRUVOR🍇
Det här spelet är fantastiskt och har mycket potential. Jag hoppas att fler kommer att börja spela det, och förhoppningsvis till och med stödja dig, genom att köpa kapitel 2 och 3. Om det kommer att bli fler kapitel i framtiden, skulle jag vara mer än villig att betala för dem.
Som andra har nämnt kraschar och stängs det här spelet hela tiden. Konsten är bra och historien intressant.
Jag har väntat på avsnitt 3, innan jag recenserade, för så mycket som jag gillade berättelsen och karaktärerna, jag var helt enkelt inte säker på om det skulle förbli tillräckligt intressant. Efter att ha läst en hel del in i det nya avsnittet måste jag säga att det här är mer än värt att läsa. Det var inte bara oförutsägbart och saknade vanlig kliché (förutom ett par saker, men jag menar, vad betyder allting helt originalt?) utan det var ganska smart med sin lösning och hade antingen inga brister eller var enastående när det gömde det.
Ett ord, Rufus. Jag låter er alla gissa problemet jag har med hans karaktär.
Jag önskar att jag kunde ge detta 5 stjärnor, men det här spelet verkar ha problem med att krascha. Jag lyckades ta mig förbi introt (speltrailern) och kom till handledningen, men spelet kraschade omedelbart. Jag försökte igen 3 gånger och det kraschade hela tiden. Inga bekymmer, jag kommer att spela demon på min dator, så fixa den här appen!