Post by compcirhelpkalfja on Mar 9, 2022 4:01:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sniper Champions: 3D shooting ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sniper Champions: 3D shooting IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt veel punten ▞▞▞
▞▞▞ Sniper Champions: 3D shooting 2022 version ▞▞▞
Goed spel, maar ik kan geen manier vinden om in te loggen met Google Play, alleen Facebook.
geweldig spel van concentratie en tijd doden.
Buggy. Elke keer dat ik blauwdrukken verdien, verwijdert het wat ik eerder heb verdiend en vervangt het door wat ik uit de kist heb verdiend, waardoor het onmogelijk wordt om nieuwe items te krijgen. Onaanvaardbaar.
Dit spel is 5 sterren waard, het is geweldig! De manier om de stijl en alle minigames te upgraden, ik vind het geweldig, maar het verliest alleen een laatste ster omdat elke speler een letterlijke bot is. Ze voegen 3 nummers toe na een generieke saaie naam en laten ze emoji's gebruiken alsof ze echte spelers zijn, maar zij zijn niet
het spel is ok als je gewoon de tijd wilt doden. het is ZEER duidelijk dat de belangrijkste focus van het spel is om geld uit te geven, en ik ben 1000000000% zeker dat geen van de spelers echte spelers zijn. het wordt na een tijdje saai, het is pas mijn 3e dag en ik sta bovenaan het amateurklassement met 4x zoveel verdiende munten als de 2e dichtstbijzijnde "speler". er is geen echte uitdaging en ik zit uren te wachten tot de kisten opengaan, zodat ik mijn wapens kan upgraden en arena 4 kan doen.
cheat je hebt een spaarvarken gehouden en sniper munten geplunderd cheat waarom we moeten betalen en de munten gebruiken die we in het spel hebben gewonnen je houdt de mensen voor de gek door incasseren cheat game ik zal geen mail laten vallen omdat je cheat gameloft bedriegt mensen stabiliteit is niet daar in de slechtste ervaring van de wapens?
Je speelt geen echte mensen. Je speelt tegen hun computersysteem dat constant vals speelt, een van de slechtste games die ik ooit heb gespeeld
Sniper Champions: 3D shooting Olahraga uafx
Vooraf bepaalde wedstrijdresultaten. Sommige wedstrijden zijn onmogelijk te winnen omdat, de voor de hand liggende bots, je een stap voor zijn en sommige zijn onmogelijk te verliezen, het maakt niet uit hoe slecht je expres schiet, je tegenstander zal slechter schieten dan jij.
Ik vind het f2p p2w karakter van het spel niet erg, maar het heeft bugs die je ervan kunnen weerhouden om te winnen.
Je speelt tegen de computer en niet tegen een tegenstander en het kost veel.
hou tot nu toe van het spel ... Op dit moment geen problemen Ik ben net begonnen met spelen als een stressverlichting lol 😂🖐🏼💜
Sniper Champions: 3D shooting Αθλήματα nfc
學日語,說日語 教育 lykm
Ik hou van geweerselectie en niet te veel advertenties
geweldig dit is een spel. Ik heb geen woorden om dit spel uit te drukken, heel erg bedankt, maar voeg google play-games toe om de voortgang op te slaan.
Zodra je iets koopt, is het game over. Je schoten zullen beginnen te vallen en punten te missen. Deed dat vroeger niet. Dan ga je naar de snelle opnamestanden en kun je nooit punten bijhouden. Wat ze ook doen, ze blijven voorop. Het is triest dat ze allemaal goede games verpesten met de zucht naar geld. Verwijderen, raad je ten zeerste aan om dat ook te doen voordat je opgelicht wordt van plezier
Het laat je denken dat je met echte mensen speelt, maar dat is niet zo. Ik merkte voor het eerst dat ik niet in staat was om met mijn vrienden te spelen en toen ik subtiele overeenkomsten opmerkte die totale rode vlaggen waren. Het deel is dat je een speler-ID-nummer hebt, zodat je denkt dat het een spel is waar je anderen die je kent kunt spelen. Ik heb geld uitgegeven aan dit spel. wat een verspilling. Ik probeer iemand te pakken te krijgen. ze hebben me nooit te pakken gekregen. meerdere malen heb ik geprobeerd om de situatie recht te zetten zonder resultaat.
vermakelijk spel en het plezier met medespelers.
Je speelt meestal tegen bots en het komt overeen met je schoten. Ik schoot 9.9.9 in een game en om te testen schoot ik vervolgens 3.3.3 en ik speelde beide games gelijk. Verwijderd.
Zeer verslavend spel, super leuk! Ik vind het leuk dat de advertenties je niet worden opgedrongen. je bekijkt ze als je extra prijzen wilt. Als dit verandert naarmate het spel zich ontwikkelt, bewerk dan mijn beoordeling.
Games goed, maar alleen Facebook-login toegestaan.. als het spel wordt verwijderd en ik het opnieuw moet installeren, verdwijnt alles wat je hebt gedaan als je geen fb-account hebt.. je moet andere inlogmethoden mogelijk maken
Zal niet updaten
Blijft crashen kan geen verbinding maken met de server
Geweldig spel. Speel het om mijn zenuwen te kalmeren en mijn hart te vertragen.
Ik wist niet goed wat ik moest denken, maar toen mijn zoon eenmaal de beweging van het zicht doorhad, kan ik het niet meer wegleggen. Geweldige graphics en slow-mo.
Goed tot nu toe een beetje vroeg in het spel om het te laten regenen, dus vandaar de drie stijlen
Ik vind deze manier leuker dan ik had verwacht. Snelle overeenkomsten, geen advertenties tenzij vrijwillig geselecteerd, mooie interface en goed aangepaste afbeeldingen. Goed gedaan!
Deze game is leuk en alles behalve de toernooien zijn gemanipuleerd, speel niet bc ik heb een perfecte score op al mijn schoten en de andere man ook, maar je hebt hier kinderen die een 2 krijgen voor elke game en ik krijg maar een 1 maar dat is gewoon omdat wie ik ook tegenkom een perfecte score krijgt en het is gemanipuleerd zodat je niet kunt winnen Ik heb het dubbele van de score van iedereen Ik sta in de finale en ik eindigde mijn games met een score van 3000
Dom. Zo dom. Je speelt eigenlijk tegen niemand... Gewoon "de computer". Hier is geen reden voor. Hoe dan ook, als gevolg daarvan wordt het zo snel saai. De uitkomst is voorspelbaar en nivelleren is zinloos. Ik was op zoek naar een tijdverspiller, niet een verspilling van mijn tijd. En ja, zo voel jij je ook. Als je een ander spel speelt waarmee je het in realtime tegen mensen kunt opnemen, geef je in dat geval graag geld uit.
Best leuk eigenlijk! Veel advertenties als je snel vooruit wilt zonder te betalen, maar het is niet verschrikkelijk. Probeer het eens!
Het is een verslavende wedstrijd als je een schietfan bent... Graphics, geluid, doelen, enz.. alles geweldig, maar advertenties na elke wedstrijd die je hebt gespeeld, of je de wedstrijd wint of verliest als je niet betaalt.
Kan de doos en de kist niet meer openen. Reset altijd na het verlaten van het spel. Repareer alstublieft uw server
super coole véél wind.
Super cool
Het meest domme spel dat ik ooit heb gespeeld. Mijn eerste reactie voor Gameloft team onzin 😠. Ik heb zoveel Spelen en heb de premièredoos geopend en het spel wint ook zoveel maar kreeg niets. Waarom krijgt geen beloning waarom onnodige beloning niet nodig is. Waarom Invincible Sniper & Zoom niet kan worden geüpgraded, en een te hoge prijs om alle wapens te upgraden En waar haal je het geld van 1 miljoen onzin vandaan.
Alle tegenstanders zijn bots, in het begin laten ze je denken dat het gemakkelijk is, later zullen de bots altijd net zo goed spelen in de bolt action-fase, waardoor ze de semi-automatische fase of de tie-breaker forceren, waar ze kunnen bepalen wie er wint. Het enige item dat de uitkomst kan veranderen, is cyber eye booster, die niet eens kan worden gekocht. Je zult nooit toernooien winnen. Vrijwel alles vereist op zijn minst het bekijken van een advertentie. De ontwikkelaars van het spel geven niet om eerlijkheid of balans.
Het duurt een eeuwigheid om goede spelkisten te ontgrendelen
Verschrikkelijk